עדשות מגע יומיות

עדשות מגע יומיות הן עדשות מגע רכות אשר מחליפים אותן בתדירות יומית. אחת ליום מוצאים זוג עדשות מהאריזה הסטרילית ולאחר שימוש יומי זורקים אותן לפח.

יתרונות עדשות מגע יומיות:

    • עדשות מגע יומיות מומלצות משום שככל שמחליפים את עדשות המגע בתדירות גבוהה יותר, כך העדשות פחות צוברות לכלוך ולכן הן בריאות יותר לעיניים. עדשות מגע יומיות מחליפים בכל יום ולכן יש להן את היכולת לשמור הכי טוב על ניקיון העדשה ובכך מצמצמות משמעותית את הסיכוי לדלקת בעיניים או למחלות עיניים.
  • אין צורך בניקוי, בתכשירים או במיכל אחסון ולכן הן הרבה יותר נוחות לתפעול. לאחר השימוש בזוג עדשות פשוט זורקים אותן לפח. אין צורך לנקות אותן, אין צורך לשים בתמיסות ואין צורך להחזיק מכלית לאחסון. לכן, עדשות המגע היומיות מתאימות לתנאי שטח בעייתיים כמו בצבא, בטיולים וכדומה, אך כמובן חשוב לשטוף ידיים היטב לפני ההרכבה/ההסרה שלהן.
    • עדשות המגע היומיות מתאימות במיוחד גם למי שמרכיב עדשות מגע לא בכל יום או רק בהזדמנויות מיוחדות כמו לספורט, לצלילה וכדומה. בכל פעם שרוצים פשוט מוציאים זוג עדשות חדש.
    • עדשות מגע יומיות נותנות מענה לאורח החיים התובעני, המודרני שלנו ולשמירה על בריאות העיניים. מתאימות להרכבה במשך כל היממה. עדשות מגע אלו מתקנות קוצר ראייה ורוחק ראייה.
  • יתרון משמעותי נוסף הוא שעדשות מגע יומיות דקות יותר ביחס לשאר העדשות. ולכן בעדשות מגע יומיות מעבר החמצן לעין גבוה יותר ביחס לשאר העדשות הקיימות, דבר התורם לבריאות העין.

גם בעדשות מגע יומיות, כמו בכל עדשות מגע, חשוב לשמור על היגיינה ולרחוץ את הידיים היטב לפני הכנסתן והוצאתן מהעין. כמו כן, חשוב להתאים אותן אצל אופטומטריסט מוסמך לאחר בדיקת התאמה ולעבור הדרכה מקצועית לפני השימוש הראשון בעדשות המגע.

איי אופטיק ממליצה על עדשות המגע היומיות MY PROVISION

לחצו להסבר: עדשות המגע my provision